
Moet ik mijn eenmanszaak of VOF omzetten naar een andere juridische structuur?
Als ondernemer sta je voor belangrijke keuzes die van invloed zijn op je bedrijf. Misschien vraag je je af of het tijd is om je
Als ondernemer sta je voor belangrijke keuzes die van invloed zijn op je bedrijf. Misschien vraag je je af of het tijd is om je
Als MKB ondernemer ben je altijd op zoek naar manieren om je bedrijf te verbeteren. Er zijn veel factoren die bijdragen aan het succes van
Elke ondernemer wil het beste voor zijn bedrijf en zijn medewerkers, maar soms kan een herstructurering noodzakelijk zijn. Een crisissituatie kan zich voordoen door bijvoorbeeld
Weinig ondernemers denken tijdens de groeifase van hun bedrijf over het plannen van een eventuele verkoop. Een succesvolle “exit” vergt echter jaren van voorbereiding en het is belangrijk om op tijd de juiste stappen zetten om ooit een bedrijf te verkopen.
Als je enthousiast bent over een nieuw idee, overweeg je misschien om een nieuw bedrijf op te zetten. Want, met het juiste idee, goede marketing en
Als ondernemer is duurzaamheid een belangrijk thema geworden. Ondernemers verduurzamen omdat ze dit willen én omdat het moet vanwege de milieudoelstellingen. Aan je bedrijf verduurzamen
Heb je ooit van de spelregel gehoord: “Hoop op het beste, maar bereid je voor op het ergste”? Dat is precies hoe je als ondernemer te werk moet gaan. Niemand verwacht ooit te falen, maar als je er niet op voorbereid bent, kun je voor veel vervelende verrassingen komen te staan. Want, wanneer jij wel goed bent voorbereid, ben je veel beter in staat om je bedrijfsrisico’s te beheren. Maar, hoe ziet een mislukking eruit? Deze vier tips zorgen ervoor dat jij op alles bent voorbereid – en kunnen je bedrijfssuccessen een boost geven.
De decembermaand staat voor de deur, dat betekent voor veel ondernemers top drukte. Eind november start Black Friday en al snel volgen sinterklaas en uiteraard
Vaak wordt deze uitspraak gebruikt om aan te geven dat het hebben van medewerkers een synoniem is voor veel zorgen en veel ellende. Tegelijk zeggen
Bedrijven die begrijpen dat het belangrijk is om klanten tijdens elke stap van hun reis te verrassen, zullen altijd een voorsprong hebben op hun concurrenten.